Saturday, December 11, 2010

Gambar Raja Ilya.... malas nak komen...

2 comments:

Dia ni dapat nama Raja dari keturunan mana? Katanya ada darah tamil (pernah berlakon drama tamil) tak tahu pulak aku yg Raja seorang ni dari India? mcm mana boleh lepas nama dalam pendaftaran negara? Hebat keturunannya ada darah arab, tamil dan Melayu? yang mana satu betul?

pelik yea..scandal scandal pun dah makin famous.apa sebenarnya industry kita nak?artis macam ni?yang tak de moral?

Keperluan anda disini

Naya at Shoes.com - Eco-friendly footwear Heelys at Shoes.com Work Styles at Shoes.com

Adhits